Algemene voorwaarden
1.1. Kom op tijd op uw afspraak. Bent u later als 10 minuten aanwezig? Dan is er een kans dat wij u niet meer kunnen behandelen. Wij zijn helaas wel genoodzaakt het bedrag in rekening te brengen.
Voor annuleringen binnen 48 uur geldt een annuleringspercentage van 50% wat alsnog in rekening zal worden gebracht, voor annuleringen binnen 24 uur geldt een percentage van 100% waarbij de gehele behandeling in rekening word gebracht.
Als een annuleringstermijn op een feestdag valt, verschuift deze termijn naar de eerstvolgende werkdag, aldus de Algemene Termijnenwet. Dit betekent dat je de annulering dus op de volgende werkdag, na de feestdag, kunt laten plaatsvinden. Als een annuleringstermijn op een feestdag valt, verschuift deze termijn naar de eerstvolgende werkdag, aldus de Algemene Termijnenwet. Dit betekent dat je de annulering dus op de volgende werkdag, na de feestdag, kunt laten plaatsvinden
1.2. U mag één gezelschap meenemen, in verband met de GGD hygiënerichtlijnen is het helaas niet toegestaan om de behandelruimte te betreden.
1.3. Bij alle permanente make-up behandelingen zit een nabehandeling inbegrepen van 6 tot maximaal 8 weken. Zijn de 8 weken verstreken of komt u niet (tijdig) op uw afspraak? Het is belangrijk dat u op tijd bent, omdat deze behandelingen na elkaar worden ingepland. Het is een gratis service vanuit de salon, indien u niet op de afgesproken tijd arriveert, ongeacht de minuten die u te laat bent, vervalt uw afspraak. Dan kunt u in het vervolg enkel nog een touch up afspraak inplannen.
Voor de gratis nabehandelingen geldt, indien deze binnen 24 uur geannuleerd (afgezonderd van algemene feestdagen) wordt, kan er enkel nog een touch up behandeling ingepland worden (deze dient vooraf betaald te worden bij het maken van een afspraak).
Boekt u een touch up behandeling in, naar aanleiding van een vervallen nabehandeling? Dan dient deze vooraf betaald te worden, deze betalingen zijn niet-restitueerbaar. Afspraken kunnen tot 48 uur van te voren kosteloos verplaatst worden, daarna gelden annuleringskosten.
Indien u een voucher en/of cadeaubon heeft, gelden deze voorwaarden ook op alle aangekochte vouchers en/of cadeaubonnen.
Afspraken die gepland zijn na verloopdatum van een voucher en/of cadeaubon, kunnen eenmalig buiten de afloopdatum ingepland worden, deze kunnen niet meer kosteloos verplaatst worden, hierbij worden alle kosten in rekening gebracht.
1.4. De meeste aanbiedingen zijn portfolio aanbiedingen, daarbij worden er before & after foto’s gemaakt. Als u niet voor de behandeling aangeeft dat u niet gepubliceerd wilt worden, stemt u mee met de algemene voorwaarden 2.1.
1.5. Permanente Make up behandelingen zijn erg intensief voor het lichaam, daarom is de juiste voorzorg van toepassing. Het is niet toegestaan om de wenkbrauwen 2 weken van te voren te behandelen of te verven indien u nog geen behandeling heeft gedaan.
In het geval van zwangerschap, een periode waarin u borstvoeding geeft of medicatie krijgt om de hormonen op pijl te houden, kan u absoluut niet behandeld worden. Na de zwangerschap mag u weer behandeld worden, echter is het advies om hier zes maanden mee te wachten. Voor het geven van borstvoeding geldt het termijn van zes maanden in verband met hormoonschommelingen, bij medicatiegebruik mag de behandeling alleen plaats vinden onder goedkeuring van uw huisarts. De overige voorzorg en contra indicaties kunt u terug vinden op Instagram of opvragen per whatsapp.
1.6. Complicaties e.d. dienen ten alle tijden door gegeven aan de salon, waaronder allergische reacties, koortsuitslagen of pigmentatieverlies i.v.m. andere voorzorg. Bij het optreden van een koortsuitslag, wordt u niet behandeld indien dit niet van te voren gecommuniceerd is en vervalt uw afspraak. Dit is om littekenweefsel en complicaties te voorkomen. De voorzorg is net zo belangrijk als de nazorg, indien u zich niet aan de voorzorg heeft gehouden zal uw afspraak geannuleerd worden en de kosten in rekening gebracht worden.
1.7. Na uw nabehandeling geldt een servicetermijn van 3 weken waarin u nog een keer kosteloos kunt terug komen indien het inkt niet op alle plekken evengoed heeft gepakt of genezen is, om u toch nog te kunnen voorzien van mooie wenkbrauwen of lippen! Hierbij kijken wij samen voor een mogelijke dag en tijd. Na 3 weken vervalt deze service, en valt het extra bijwerken onder een reguliere touch Up behandeling.
Algemene voorwaarden:
Prime Beauty en Yasmine's Beauty zijn beide handelsnamen.
1.1 De Opdrachtgever die een Overeenkomst met Prime Beauty aangaat gaat uitdrukkelijk akkoord met deze door Prime Beauty gehanteerde Algemene Voorwaarden.
1.2 Alle opdrachten van Opdrachtgever aan Prime Beauty worden verstrekt onder eigen verantwoording en voor eigen risico van Opdrachtgever.
1.3 Door opdracht te geven aan Prime Beauty is opdrachtgever bekend met alle mogelijke gevolgen van de behandeling, waaronder begrepen medische, psychische en maatschappelijke gevolgen.
1.4 Verhinderingen en afmeldingen dient u te communiceren per e-mail. Wij communiceren als bedrijf op deze manier aangezien wij telefonisch niet altijd even goed bereikbaar zijn. Controleer hierbij regelmatig uw spamfolder.
1.5 Door opdracht te geven aan Prime Beauty, haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest erkent Opdrachtgever dat Prime Beauty een inspanningsverbintenis heeft. Prime Beauty haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt. Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiesten zijn niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar opzet of grove schuld is te wijten. Yasmine’s Beauty en haar personeel zijn niet aansprakelijk voor het niet of niet volledig bereiken of schade veroorzaakt door een gecontracteerde ZZP artiest. De gecontracteerde ZZP artiest heeft een eigen aansprakelijkheidsverzekering. De Opdrachtgever en gecontracteerde ZZP artiest vrijwaren Prime Beauty en haar personeel van alle aansprakelijkheid aangaande de werkzaamheden van de gecontracteerde ZZP artiest.
1.5.2. In de salon hangen camera's, tijdens de behandelingen kunnen er beeldopnames gemaakt worden. Indien u hier geen toestemming voor geeft, kunt u dit aangeven alvorens uw afspraak plaats vind, indien u geen toestemming geeft, zal er enkel beeldopname vastgelegd worden bij miscommunicaties, eventuele meningsverschillen of toezeggingen zodat deze voor beide partijen altijd te herleiden vallen.
1.6 Voor het geval Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest aansprakelijk wordt bevonden voor enige door Opdrachtgever geleden schade, wordt de schadevergoeding beperkt tot het bedrag dat Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest voor de betreffende levering van producten of diensten aan Opdrachtgever in rekening heeft gebracht. Mocht de bevoegde rechter anders oordelen dan is Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest in ieder geval niet voor meer aansprakelijk dan hun aansprakelijkheid verzekering dekt.
1.7 Elk recht op schadevergoeding vervalt in ieder geval voor zover Opdrachtgever niet direct na het ontstaan van de schade maatregelen heeft genomen om de schade te beperken respectievelijk meer of andere schade te voorkomen, alsmede Prime Beauty , haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest te zake niet zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk op de hoogte heeft gesteld van alle te zake relevante informatie.
1.8 Elk recht op schadevergoeding vervalt in ieder geval voor zover Opdrachtgever niet direct na het ontstaan van de schade maatregelen heeft genomen om de schade te beperken respectievelijk meer of andere schade te voorkomen, alsmede Prime Beauty, haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest te zake niet zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk op de hoogte heeft gesteld van alle te zake relevante informatie.
1.9 Op het moment dat u zich aanmeld voor een behandeling waarbij de vraag naar modellen uitgaat, bent u ervan bewust dat de artiest die de behandeling heeft uitgevoerd nog lerende is en daarbij zijn/haar ervaring nog aan het opdoen is.
2.0 Prime Beauty, haar personeel of gecontracteerde ZZP artiest kan niet aansprakelijk worden gesteld voor aangebrachte schade aan kleding of dergelijken van de Opdrachtgever.
2.1 Opdrachtnemer gaat er mee akkoord dat de gemaakte foto’s tijdens de behandeling gepubliceerd worden op social media en dergelijke.
2.2 Complicaties e.d. dienen ten alle tijden door gegeven aan de salon, waaronder allergische reacties, koortsuitslagen of pigmentatieverlies i.v.m. andere voorzorg. Bij het optreden van een koortsuitslag, wordt u niet behandeld indien dit niet van te voren gecommuniceerd is en vervalt uw afspraak. Dit is om littekenweefsel en complicaties te voorkomen. De voorzorg is net zo belangrijk als de nazorg, indien u zich niet aan de voorzorg heeft gehouden zal uw afspraak geannuleerd worden en de kosten in rekening gebracht worden.
2.3 Op deze Algemene Voorwaarden, alsmede op alle overeenkomsten waarop de algemene voorwaarden van toepassing zijn of mede van toepassing zijn is het Nederlands recht van toepassing.